Handelsbetingelser

Kørselstillæg

kørselstillæg starter ved DKK 450 inkl. moms.

Bestilling

For at afgive en forespørgsel skal du først vælge det produkt eller de produkter du ønsker og du skal acceptere disse Handelsvilkår og eventuelle øvrige vilkår.

Når forespørgslen er afgivet vil der automatisk blive fremsendt en e-mail til dig med en kvittering samt kopi af valgte produkter. E-mailen fremsendes til den adresse, du har angivet ved bestilling.

Vi kontakter dig indenfor 2 hverdage, hvorefter arrangementet aftales individuelt ud fra jeres ønsker.

Betaling:

Betalingen af arrangement kan i nogle tilfælde foregå i følgende rater:

1.Rate – Reservationsgebyr: 50% af totalbeløbet for arrangementet skal forudbetales som reservationsgebyr for at bekræfte en endelig og bindende booking af arrangement. 

Gebyret vil blive trukket fra totalbeløbet, men refunderes ikke ved eventuel afbestilling senere end 6 uger før eventet.

Slutfakturering: Endelig afregning efter arrangementets afholdelse i henhold til skriftlig aftalte ydelser.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. Moms og kan betales via bankoverførsel.

 

Afbestillingsregler: 

 

Ved selskaber fra 4 til 20 personer er følgende regler gældende:

Afbestilling skal ske skriftligt til info@chambre.dk:

Senest 3 uger før: Afbestilling kan gøres vederlagsfrit senest 3 uger før arrangementets afholdelse.

Afbestilling herefter kan medføre krav om godtgørelse på 75% af den aftalte kuvertpris.

Det endelige og bindende antal personer skal være os i hænde senest 6 dage inden arrangementets afholdelse.

Udeblivelse vil blive faktureret 100%

 

Ved selskaber over 20 personer er følgende regler gældende:

Afbestilling skal ske skriftligt til info@chambre.dk:

Senest 4 uger før: Afbestilling kan gøres vederlagsfrit senest 4 uger før arrangementets afholdelse.

Senere end 4 uger før: Afbestilling af hele selskabet efter 4 uger før arrangementets afholdelse vil medføre krav om godtgørelse på 75% af den aftalte kuvertprispris. 

Dog kan visse ydelser, der ikke kan afbestilles fra eksterne leverandører, blive faktureret 100%.

Senere end 6 dage før: Justering af antallet af gæster senere end 6 dage før arrangementets afholdelse vil medføre krav om godtgørelse på 75% af den aftalte kuvertpris.

Dog kan visse ydelser der ikke kan afbestilles fra eksterne leverandører blive faktureret 100%.

Udeblivelse vil blive faktureret 100%

 

Reducering i antal kuverter: 

Senere end 6 dage før: Reducering af antal senere end 6 dage før arrangementets afholdelse vil blive faktureret 75% af den aftalte kuvertpris.

Udeblivelse vil blive faktureret 100%

Rengøring:

Rengøringsgebyr ved uforudsete rengørings opgaver ud over normalen. Ekstra rengørings opgaver vil blive efterfaktureret.

Opdækning/service:

Lejet opdækning/service igennem Restaurant Chambre leveres retur til restauranten indenfor 3 dage efter afholdt arrangement. Lejer er ansvarlig og bærer risikoen i hele lejeperioden. De lejede effekter skal returneres i samme stand, som de er modtaget i . Lejer er hermed ansvarlig for og bærer alene risikoen for, enhver skade, der er pådraget de lejede produkter i lejeperioden. Det er hermed lejers egen forsikring, der stiller til ansvar for evt. skader. Ved skader eller mangler på returneret opdækning/service efterfaktureres 100% af genanskaffelses beløb.

Reklamation

Reklamationer skal ske senest 24 timer efter maden er blevet leveret.

Force majeure

Vi er ikke ansvarlige, hvis forsinkelse eller manglende levering skyldes force majeure.

Spørgsmål

Har I nogen spørgsmål er I meget velkommen til at kontakte os info@chambre.dk.